Cagla22 Kayraruzgar kızz 19 da kim çatlar 😀 30 dan sora başlar çatlama bence . Ben 30+2 hala hiç çatlamadım inş de çatlamam🤣
Kayraruzgar Cagla22 hehe ondan latife yapmıştım zaten 😁 19um tabi daha çatlamadım diye😁😁 aman inş çatlamayız🙏🙏🙏🙏
Seymanur0707 Funda16 mustela kullanıyorum güzel ama kokusu kötü 🤭 bende araştırdım lierac dan memnun kalınmamış mustela daha iyi geldi 🤷🏼♀️ 2.ci hamileliğim ilkinde bio-oil kullanmıştm çatlak oldu bakalım dahada artmaz inşallah🌺
Serap46 Palmer's tavsiye ederim. Gerçi 29. haftamdayım henüz çatlamadım demek için çok erken 😥 ama vücudum çatlamaya aşırı müsait daha ergenliğimde çatlamadık yerim kalmamıştı kolum, bacağım, göğüslerim, sırtım 😭 şu an çok dikkat ediyorum bi karnım kaldı çatlamadık umarım böyle gider.
Funda16 Serap46 bu markayı da araştıracağım biri daha çok memnun kalmış söylüyordu instada görmüştüm bakıcam buna
Funda16 MMinee evet bende 12 hafta bitince başlamak istiyorum su tüketiyorum bende bolca genler annemde çatlak yok ama Ablam herşeyi kullandı çatladı dediğiniz doğru
Ozge3747 Funda16 Olabilir bence fiziksel ve enerjik farklılıklar etkili ama kremi sürdüğünüz miktar, süreklilik, erken haftada sürmeye başlamak ve bol su içmek de önemli.
Funda16 sdsd dediğiniz gibi çokta takılmamak lazım cilt yapısıyla alakalı çatlıcağımız varsa ne sürersek nafile 😊
Funda16 pyymamm evet bende duymuştum onu mustela göğüs karın ayrı felan çok maliyetli ya küçücüktür bi de eminim kaç tane kullanıcaz doğuma kadar kimbilir 😤🤭
pyymamm Funda16 tek kremi hem gögus hem karın hem basen hepsinde kullanıyorum ayrı tüpler halinde değil
EczTugba Catlayacagın varsa catlıyorsun zaten. Öyle pahalı markalara para baymaya gerek yok bence. Bi arkadasım kakao yagı ve badem yagını karıstırıp sürüyordu hic te catlamadı. Amacımız vucudun nem oranını arttırmak. Bitkisel yaglarda yeterli geliyor. Ve Bol bol su tüketmekte etkiliyor tabikii 😌
Funda16 EczTugba bende bitkisel yağ istiyorum ama tüylenme yapıyor diyorlar korkuyorum yapmayacağını bilsem kesinlikle o kadar para verip o kremleri almam 😒