Flydgr Hayrunisa aşağı düştükçe nefes alman normale döner 🙂 şuan öyle bir problemim yok geçti aşağı indikçe 🙂
Hayrunisa tugba04 valla öyle. Rabbim hepimize hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli evlatlarımızı dünyaya getirmeyi nasip etsin kolaylık içinde inşallah
Flydgr Nuranyldrm 🤔😱 ağrılarınız hep mi var gelip geçiyor mu takip etmeniz lazım aslında düzenli olup olmadığını
Nuranyldrm Flydgr daha dün kontröle gittim açılma Yok dedi nst de hafif kasılmalarım çıktı ama Doğuma var gibi 😞
Oznur Flydgr Nişanım yok canım ara ara kasılma oluyor doğuma hazırlanıyor herhalde hiç niyeti Yok gibi
Aysgeulburakk Flydgr valla hiç gelecek gibi durmuyorlar. Önceden yalancı sancılarım vardı şimdi o da yok. Nişanim da geldi ama
Nezosss Allahım 130 gün var bana daha 10 gün ne güzel sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ben bile heyecanlandım sizleri düşünemiyorum