Adana01 Selam.. Bu ilacı aç karnına içmem söylendi 1 2 saat sonra kahvaltı yap denildi. İlk bu gün kullandım ve 1 bucuk saat sonra kahvaltıya oturdum içtikten 1 bucuk saat boyunca çok rahattım ama kahvaltının ortasında kalktım lavaboya kostm istifra ettim hamileliğin 13haftası boyunca bir kere bile istifra etmemiştim bu ilaç yüzünden bu gün ilk kez yasadım istfirayı. Kullanmaya devam etsem mi bilemedim 😭
zynpgdkl Adana01 bulantı kusma yapıyor bazen ama doktorum da bana kahvaltıdan 2 saat sonra almamı söyledi
Semrabor Adana01 bende kullanıyorum evet aç karna ama 1-2 saat sonra yemek ye denilmedi ilaç içiyorum genelde üstüne kahvaltı yapıyorum bi sorun yaşamıyorum çok şükürde sağlığımız yerinde bütün değerlerimizde normal çıkıyor şuan 1-2 saat sonra kahvaltı yaparsam açlıktan ölürüm ben zaten benim için günün en önemli öğünü kahvaltı asla dayanamam sonrasını yemesemde olur ama kahvaltı bambaşka
Denizz03 Adana01 ben kullanıyorum hala da devam ediyorum canım doktorum doğuma kadar kullanacağımı söyledi bende her sabah aç içiyorum eğer unutup kahvltı yaparsam gün içinde acıktığımda içiyorum bulantı ve kusma bence hamileliğin gösterdiği bi etki olabilir 😊
Hurit Canım benim kanım sinirdaydi fakat bu ilacı kullandığım icin kanım yükseldi iyi bir ilaç yani eczaneden alırken eczaci aç karına icemiyorsaniz yemekten iki saat sonra için demişti birde öyle dene bakalim
dvran22 Hurit canım ben bu ilacı 1 aydır bırakmışım kendi kafama gore Doğumda Bi problem olur mu acaba Doğuma son 9 gün kalmış korkmaya başladım Bu 1 haftadır yorgunluktan ölüyor gibiyim acaba kan değerlerim mi düşüyor😔
Adana01 Hurit Kumru_ dy1106 Denizz03 Merve04 Semrabor zynpgdkl Çok teşekkür ederim tavsiyelerinizi deneyeceğim 🙏🙏🙏❤️
dy1106 Adana01 canim bende 12.hafta da kullanmayi deneyip aynisini yasamistim hicbir sey yiyemeyip tum gun istifra etmistim doktoruma danisarak ara verdim 16.haftada tekrar kullanmaya basladim ve bir sorun yasamadim. O haftalarda cok bulanti yapiyormus
Kumru_ Adana01 Bende de mide bulantısı yapiyodu şimdi artık gece uyumadan önce içiyorum sende öyle yap canım bu şekilde bulanti yapmıyo
Neslihanbew Bana da doktorum kahvaltıdn 2 saat sonra ya da akşam yemeğinden 2 saat önce içebilirisn dedi şu ana kadar herhangi bir kusma yaşamadım..
zynpgdkl dvran22 bende kendi kendime bırakmıştım kontrole gittiğimde geçen hafta doktorum ilaçların bitmiştir dedi bende kullanmadım hocam duruo hepsi dedim detaylı kan testi falan istedi Demir depoların boşalmış b12 kanın düşmüş doğum anında sorun yaşarız doğuma kadarda kendini halsiz yorğun hissedersin hep dedi Demir serumu yazdı hızlı bi şekilde yükseltmemiz gerek dedi yarın takdıratacagım serumu.. doktorunuza bildirseniz sizin için iyi olur 9 gün varmış daha bişeyler yapılabilir..
Hurit dvran22 inşallah olmaz keşke birakmasaydin fakat artik 9 günün kalmış birşey olmamıştır inşallah .
Feyzaselh Adana01 bu ilaç mide bulantısı yapar canım. Bende kullanıyorum ama maalesef içip hemen yiyorum 😂 mide bulantısına hiç gelemiyorum
Aleyyynavefa Kullanmama gibi bir sansin yok bebeginde kansizliktan kaynakli bir cok hastalik cikabilir . Ablam kan ilacini kullanmadigi icin bebeginin bagirsaklari ve karacigeri karninin disinda dogdu . Annenin ne kadar kani iyi duzeyde de olsa bebek icin ek takviye şart . Hepimiz kusarakta olsa iciyoruz sonucta butun hamilelerin bulantisi kusmasi oluyor illa demekki gerekli ki her hamile de bu ilaci kusa kusa kullaniyor , riske atma bebegi
zynpgdkl Aleyyynavefa çok haklısınız.. benim gebeliğim başından beri o kadar çok zor geçiyor ki hep kusuyorum şuan 31+4 haftalığım bi ara kullandım bi ara bıraktım Demir hapını şimdi Demir depolarım boşalmış yarın Demir serumu yazdı doktorum yarın takdıracagım.. valla çok pişmanım keşke hep kusup hasta yatsaydımda Demir hapını kullansaymışım diyorum😔..
61hok Adana01 ben kullanyrm yaklaşık 2 Aydan fazladr kullanyrm hiç böyle birşey yaşamadm belki biraz psikolojktr çok faydalı benim baya düzeldi maşallah 🧿 sadece ilk başta bende ishal yapmıştı zamnla düzeldi
Seymasezer Evet ben varım doktor banada verdi demirim cok düsük olduğu için bir kere içtim kusmaktan günüm zehir oldu dahada içmiyorum pekmez aldım sabahları aç karnına pekmez içiyorum o ilacı içmiyorum
Adana01 Seymasezer özür dileyerek pekmezin kan yaptığına inanmıyorum. 19 yasında kanım cok düşüktü doktora gittim gerçek kan gibi Bi ilaç verdi içmedim. Kendi basıma büyüklerden duyma araştırmalarla pekmez içmeye basladım 2 ay kadar cok düzenli olarak kullandım nevşehirden el yapımı market ürünü bile değil. Ama 2 ay sonra kan testim yine aynı cıktı ve kilo aldım o dönem sonra bir daha içmedim zaten kış dışında tüketmezdim. Aslında sizde bu dönem önemli olduğu için testlerinizi takip etseniz o şekilde gözlemleseniz bebek için annedeki kan önemli diyorlar. (belki her insanın bünyesi farklı oldugu için yarar veya yaramaz bilinmez tabi) bana yaramadı 😊
Smraozn12 Adana01 bnde kullanıyorum cnm ac karnına ama ole 2saat fln beklemıyorm kahvaltı için. bulantı fln ilk gün yaptı ama sonraki günler sıkıntı yaşamadım
Kubuuu1 Adana01 sabah mide bulantısı yaptığı için gece yatmadan önce yemekten en az iki saat sonra içiyorum bulantı yapmıyor ya da uyuyunca hissetmiyorum 😄
Nzziss Ben de kullanmaya başladım. Zamanını ayarlamada başlarda sorun yaşasam da memnunum. Bulantı ishal yapmadı tersine kabızlık yaptı malesef. Erken uyandığım için kahvaltıdan 1 buçuk saat önce falan içiyorum.
Adana01 Nzziss bende erken kalkıyorum bu gün içtim kahvaltıda baya etkiledi kabızlık yazıyor zaten reçetede oda çok kötü bir durum yaaa geçmiş olsn 🙏