Feyzaselh tabiki önemli olan bebek :) ben daha önce kuyruk sokumumu incittim. 2 defa üzerine yüksek yerden düştüm. Bir daha düşrm tamamen kıracağımı söylemişti doktorum üzerinden 6 7 yıl geçti ama ben hala dimdik uzun süre oturunca sert bir yerde oturunca hemen doğrulamıyorum. O ağrıyı bildiğim için tekrar bir bel ağrısı eklemek istemiyorum kendime. Bebeği bir saat sonrada görebilirim önemli olan sonrasında iyi olup iyi hissedip bebeğe bakabilmek :) Çevremdede teyzem falan spinal oldu mesela iğne yerinin ağrıdığını söylüyordu her gün. Kalıcı bir durum bırakabiliyormuş bu yüzden genel isteyeceğim 😅 ödem için de teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.. bakalım önce kim doğuracak 😂