Kalbiminsesi merhaba ben de şehir hastanesinde doğum düşünüyorum orda iki kez muayene oldum şu an 36 haftalığım. Sancı odası tek kişilik mi? Sancı çekerken üzerimizde kendi kiyafetlerimiz mi oluyor yoksa hastane ameliyat önlüğü tarzında bir şey mi veriyor? Bir de sancı odası dogumhane falan bunlar kadın doğumda mı yoksa kadın doğum ve çocuk acil yazan yerde mi ? Çok oldu kusura bakmayın hakkınızı helal edin ama insan merak edip bilmek istiyor