Gokcedag Merhaba, dun kontrol icin gittigimde cok umutlu olmama ragmen kesem karin ultrasonunda gorunmedi, vajinal ultrasonu ben istemedim. Dun 4+6 gorunuyordu adet tarihim baz alarak ve hcg 4634 ciktim . Kese gorunmemesi ve degerin bi nevi yuksek cikmasi normal mi acaba, bilgilerini paylasan herkese cok tesekkurler simdiden 😊
Deletedmom0026 Gokcedag ya cok erken bi tarih kendinizi bos yere geriyorsunuz gercekten bu usg cihazinin kalitesiyle sizin degerinizle de alakali birsey. Gorunmez ise haftaya alttan bakarlar varmi kese yokmu diye
Fatmanzmgl Gokcedag 5000 ve 6000gorunur zaten 1500ve yukardinda vajinadan gorunur cnm bnce baktrsydin bn 12.hfyay kadr hep vajinal baktrdm kilolu oldgum icin bebis zor göründu
spiker_anne Gokcedag bende de 4 haftalık hamileyken görünmemişti. 5. Haftamda gördük keseyi panik yapmayın bunun 6 hatta 7 ye kadar yolu var ❤
aksu5334 9. Haftaya kadar üstten görünmedi benim. 6. Haftada alttan baktılar da gördüler keseyi ve kalp atışını. Rahim gerideymiş benim tek sıkıntıdı bebek minnakken üstten görünmüyomuş. 9. Haftada üstten göründü ama alttan baktığı gibi net değildi görüntü. Bhcg 2 günde bir iki katına çıktıysa sıkıntı yapma hemen bekle biraz daha güzel haberler alırsın sende inşallah😊
Ayce09 Karından Bendede görünmedi vajinal da gördük 7 mm di zaten karından çok zor görünmesi 1 hafta sınra rahat görürsünüz erken daha
Betul3535 Gokcedag bana uzun bir süre alttan baktı üstten net görünmez diye neden izin vermediniz görürdünüz strese girmezdiniz en azından
ShrBkr Gokcedag 5+5 te gözüktü benim sıkıntı yapma geç gözükebiliyo , cok erken zamanda gitmişsin ama rahmine bakmıştır kist falan herhangi bişey var mı diye. Benim doktorum kontrol etmişti
Gokcedag ShrBkr cok da ilgilenmedi acikcasi, sadece gorunmuyor dedi , ki benim doktorum degildi bakan nobetci doktormus, herhangi bi yorum yapmadi. 12 eylul persembe kendi doktoruma gidecegim o zaman alttan ultrasonla gorunur insallah 😊
[silindi] Canım ben şuan adet tarihi baz alınarak 4+ 4 tüm.doktorum.hic bakmadı bile haftaya bakicaz dedi ..haftaya da gitmeyi düşünmüyorum.birazdaha geçsin sonra goremedik der morelimide bozarlar ...senin degerlerin bayaa yüksek çıkmış bu arada kaç günlük gecimen var tam olarak.??
Gokcedag [silindi] normalde 3 eylulde regl donemim , bugun tam 1 hafta gecti yani, ki reglden 6 gun once baktirmistim ilk 14 tu beta degerim.
fadimeozbas @Gokcedag Ama çok küçük görünmez ki 5. Haftadan sonra anca görülür benim 5. Haftada görüldü vajinal sadece usg olduğunda problem olmuyor çok derinden değil girişten bakıyorlar kuzenim ebe bi ara banada vajinal bakmak istediler ona sormuştum ben usg de zarar yok demişti. Kendini strese sokma ama çok minnak daha
Gokcedag fadimeozbas normalde 8inde 2 katina cikip degerin 2300 olmasi gerek 9unda 4600lerde , normal mi acaba sizce
fadimeozbas @[silindi] Senin 2 gün sonra 5 haftalık olcak muhtemelen 5+4 de falan kesen gözükür bebeği henüz göremezsin ama 6. Haftada kalp atışını duyarsın 😊
[silindi] fadimeozbas inşallah ya çok tedirgin kese gözükmez diye korkuyom. Ams bthcg takip.yapildi iki günde iki katına ulaşıyor ..çok şükür ,şimdi bide keseyi gorsek.rahtlicax
defne55 Gokcedag çok erken ben 7 haftada kese gördüm 9 haftada kalp atışı duydum stres yapma kendine :)
defne55 [silindi] betayı pek takip etmedim açıkçası bi kere baktım kâğıtta 370 yazıyodu ilk ogrendigim zamnlar ondan sonra daha beta kaç diye bakmadim