Yigido benim 29 haftada suyum geldi ve kanamam olmuştu 1 hafta hastanede kaldım. Doğum olmadı ama çok şükür çünkü çok küçüktü. Normal kontrollere gidiyorum haftada 1. Ağrım var sürekli ama doktor Bebek başaşağı olduğu için çatını açmaya çalışıyordur onun baskısı ağrı yapar diyor. Nst de sancım 1-4 arası hiç yok. Bakalım yarın gidince ne diyecekler 😪