Simsimm şu an nişan denilen sümüksü kan geldi Doğumum her an olabilir gecenin başından beridir ağrım yani sancım var belim mükemmel ağrıyor ama korkuyorum inşallah bende senin gibi 3 ıkınmada normal bi doğum yapabilirim ve hissediyorum ki doğurdum yazmam çok geç olmayacak 😔 çok korkuyorum arkadaşlar lütfen bana dua edin aşırı uykum var ama gelen sancıdan uyuyamıyorum suyum falan da gelmedi hala elim ayağım titriyor ne yapacağımı bilemiyorum 😔😔😔