busepinar dışardan gelen yemeğin temizliğine nasıl güvenebilirsin. Evet ilk zamanlar mide bulantısıyla yemek yapmak zordur biliyorum . Ama en azından kardeşin annen yada kayınvaliden falan yapsın sen ye . Zaten 5-6 hafta sonra baya azalır bulantın hatta geçer bile bence . Bu arada yemek yapmayı bilmiyorum diye birşey olamaz . Bu teknoloji çağında . İnternet yemek videolarıyla dolu . Dışardan ayda 1-2 elbette yenir insanın canı istiyor ama hergün olmamalı . Sürekli ızgara yiyecek değilsin ki