annevebebek17 inşallah bebeğine sağlıkla kavuşursun canım. Ben de 33.haftamda celestone oldum. 24 saat adayla ikişer doz yaptırdım. Yapılırken veya sonrasında bir acı hissetmedim. İlk gece nefes almakta zorluk yaşadım ve çok terledim, sabah kalktığımda da yanaklarım ve çenem kızarmıştı. İkinci gün yaptırdığımda bir sorun yaşamadım, gece rahat uyudum. Bebeğin hareketleri 3 gün yavaşlar demişti doktor, ama bizde 1 gün yavaşladı, sonra normale döndü. Bebeğin ciğer gelişimi için oldukça önerilen bir iğne, doktorun yaptır diyorsa kesinlikle yaptır. Sağlıklı günler