Fadikk öncelikle geçmiş olsun öksürük başlığını görünce kayıtsız kalamadım. Geçen hafta bende aynı şekilde tutuldum. Ne yaparsan yap illa 1 hafta sürüyor benim 1 haftayı geçti hala halsizliği var üzerimde hastalığın. İhmal etmeden doktora git ben acile gittim serum oksijen ve parol takıldı. Hamilelikte zaten pastil parol bunlar dışında çok ilaç önerilmiyor. Bol ılık su iç arkadaşım yanından suyu eksik etme. Boğazın kuru kalmasın. Az sık sık ye mide de yanma varsa o da öksürüğü tetikliyor. Dik otur bol istirahat et. Ihlamur günde 1 fincan içebilirsin. Ilık suya ıhlamura bal takviyesi atabilirsin. Allah yardımcın olsun şifa versin gerçekten zor. gerekmedikçe kalkıp kendinide yorma. Çok sıcak çok soğuk tüketme. Odaları havalandır kendini üşütmeden. Terlersen ihmal etmeden ılık duş al. Aklıma gelen bunlar inşallah çabuk geçer🙏🏻😊🌸