Esila-22 bizde baştan beri hiç erkek düşünmemiştik eşim kız ismini çoktan belirlemişti. Ben o isimden nasıl vazgeçiririm diye düşünürken erkek bebeğimiz olacağını öğrendik. Benim istediğim isim Özgür yada Doruk’tu. Eşim ikisinide burun kıvırdı. Tuttu Ahmet Zeki diye 🤦🏼♀️ Çook sevdiği vefat eden bir arkadaşının ismi. Dedim vefat eden birinin ismini koymak istesem başta benim babam var arkadaşına gelmeden önce diye net konuştum. En son Bulut Kaan ismine karar verdik ama ikisi de eşimin sevdiği isimler benimkiler pek dikkate alınmadı ama içime de sindi.