dvran22 Kirmiziigelin canım neden çekmeceli tavsiye etmiyorsun bi sıkıntı mi oluyor Ben çekmeceli aldım da daha gelmemiş Merak ettim bu yorumunu görünce acaba bi problem mi oluyor diye😞
Kirmiziigelin dvran22 yok herhangi bir problem oldugundan değil canım ben ileriye dönük daha kullanışlı olacagını düşündüm o yüzden altta cekmecesi olunca alt kademe eklenemiyor o sebepten ben çekmecesiz tercih ettim
Mathezka Kirmiziigelin ben de sizinki gibi bir beşik düşünüyorum güle güle kullanın inşallah. Acaba o asansörlü dediğiniz kısım kendi kendine inip kalkıyor mu ? Yani mesela gündüz uyuttuğunda dönüp yataktan çıkmasın diye korkuluk gibi kullanabiliyor musunuz? Yoksa onun için sabitleyip anne yanı gibi kullanmamak mı gerekiyor ?
Mehsu Nur_Erdm benim aldığım 2 yaşına kullanabileceğim şekilde ve çok hafif her yere tasırım diye düşünüyorum canım 😊
Hilahila Ben özel ölçü anne yani yaptırıyorum. 2-3 yaşına kadar. Sonra oda yapicam o beşiği divana çeviricem. Yatak olarak da montessori yaptırıcam.
Hilahila Nur_Erdm Daha 2 buçuk ayım var henüz gelmedi beşik marangozum biraz yoğun. Önümüzdeki ay gelecek sanırım. Gelince çeker gönderirim. 😊
Mlssa Nur_Erdm Anne yanı beşik kısa süreli kullanım için ideal.. Sunnybaby Caretta, onu kullanıyorum geceleri, kızım 17günlük. Odasında da park beşik var.Gündüz de orada uyuyor.
Kirmiziigelin Mathezka ön tarafını istediğiniz düzeyde durdurabiliyorsunuz canım aşagıya yukarıya istediğin yerde durdurabiliyorsun. Yatak kısmı da 2kademeli biri üst kademede ilk basts bebegın yatmasına uygun sekilde diğer kademesi alt kademe daha derin oluyor çocuk düşmesin asılmasın kenardan diye