Kirmiziigelin Nur_Erdm 60x120 canım evet asansörlü olanlardan altını özellikle çekmeceli almadım ki alıcak olanlara da cekmecesiz almaları tavsiyemdir. Şanlıurfada oturuyorum özbek bebe diye mağaza var burada ordan aldım. 850 tl aldım
dvran22 Kirmiziigelin canım neden çekmeceli tavsiye etmiyorsun bi sıkıntı mi oluyor Ben çekmeceli aldım da daha gelmemiş Merak ettim bu yorumunu görünce acaba bi problem mi oluyor diye😞
CinarBaykal Nur_Erdm aslında chicco nun anne yanı beşiğini tavsiye aldım ona bakmaya gittim ebebeğe ama tam yanında baby&plus vardı fiyat farkı çok fazlaydı ama açıkcası hiç bir fark göremediğimden baby&plus ı tercih edeceğim
Nur_Erdm CinarBaykal banada bi yakınım tavsiye etti ama arastırmalarına devam ediyorum iyi günlerde kullanın canım 🥰🥰
Mehsu Yatak odası için mobilya beşik aldım bebek odası yapmayı düşünmüyorum salon içinde dikey sallanan organik beşik aldım ama anne yanı gibi büyük değil 😊
Nur_Erdm Mehsu iyi günlerde kullanın canım o dikey beşikleri görmüştüm ama ne kadar kullanışlı olur kaç ay kullanılabilir bi bilgim yok 🥰
Mehsu Nur_Erdm benim aldığım 2 yaşına kullanabileceğim şekilde ve çok hafif her yere tasırım diye düşünüyorum canım 😊
Munisee R_abia bende cok istiyorum bunu o kdr olumlu yorumda var halbuki ama kararsizim yinede .. gittigidiyordan mi aldiniz tekstiliyle birlikte veriyorlardi cunku