Kumru_ ben 45 kiloyla hamile kalmıştım ilk gebeliğimde düşün. Çok değil ama azıcık belliydi göbeğim. Bende korse yerine şal sarıp üzerine Yüksel bel tayt giydim. Korse kullanmama gerek bile kalmamıştı. Şimdide aynısını yapıcam. Bence korse Doğumdan sonra göbeğin durumuna göre alınması gereken bişey. 😊