kaan Tugbaztrk lc de değişik beden ve kalıplar var ayni beden pantolon kot ve keten aldım ben ilk gebeliğimde. su anda kot büyük geliyor 17. Haftadayız keten tam oluyor 😁 biraz deneme yanılma işi
Denizincani TugceCakir 🤣🤣 basliga cok guldum aynen oyle kapanmiyor dugmeler pantolonum icin sac lastigi geciriyorum delige sonra dugmeyi tutturuyorum belki isinize yarar 🤣🤣
Dilanserdar Mutire güzelim ben biraz abarttım çokk yiyorum tutamıyorm kendimi gece uyanıp gözüm yarı kapalı yemek yiyorum yada meyve 🙈
Mutire Dilanserdar ayyy beni biraksalar bwnde olurdum o kadar 😂😂 ama diyet yapmak zorunda kaldım bir sure
Kbrbydkk imren88 bende öyle yapıyorum 😁karnım çıkana kadar da lastik pantolon ve bu şekilde gevşetme yöntemiyle devam galiba😁