TugceCakir [silindi] valla öyle kendine tişört alıp aşkım bak sana tişört aldım dicek kıvama geldi esim😂😂
Adana01 Bende 8nci haftada kapanmıyordu düğmeler, 12 haftamda hamile kotu aldım 34 beden aldım o kadar rahat ettim ki serbest bıraktım göbüşü büyüsün 🙏🥰 lc magazalrındakiler cok güzel.
Tugbaztrk TugceCakir ben 16 haftayım artık hiç bişeyim kapanmıyo🤦🏼♀️ Hamile pantolonlarıda cok büyük ve çirkin duruyo, tam aradayım sanırım🤦🏼♀️ Her sabah işe giderken dolapla kavga ediyorum
duygu34 Tugbaztrk o arada elbiseler kurtardı beni ☺️ 25. Haftadayım artık hamile kıyafetlerine mecburum😁
kaan Tugbaztrk lc de değişik beden ve kalıplar var ayni beden pantolon kot ve keten aldım ben ilk gebeliğimde. su anda kot büyük geliyor 17. Haftadayız keten tam oluyor 😁 biraz deneme yanılma işi
imren88 Ben göbeğimin yeni büyümeye başladığı zamanlarda lastik tokayi pantolonun ilik yerinden gecirip düğmeye takıyordum. Çok rahat oluyor hem pot durmuyor
Kbrbydkk imren88 bende öyle yapıyorum 😁karnım çıkana kadar da lastik pantolon ve bu şekilde gevşetme yöntemiyle devam galiba😁
Caglaak Bütün yazı elbiselerle gecirdim bu yuzden rahat rahat gezdim ama malum eyluldeyiz dogumda kasimda yeni hamilelik pantolonu aldim biraz hava serinleyince giyineyim diye
Tugbaztrk duygu34 elbiseylede üşüyorum akşamları valla oda sıkıntı alttan alttan üşüme zamanı eylul geldi😂