Tnbarz benimki de öyleydi 🤭 bir takla atmadığım kaldı sonunda döndü 😅 ama yine de cinsiyet için yeterli değildi. İkili tarama testini sırf cinsiyet için istiyordum oysaki😅
Bakalım artık doktorumuz ayda bir çağırmıştı Eylül sonlarında gideceğiz inşallah o zaman öğreniriz artık. Şuan 14+3