Kızlar ben 6 haftalığım biliyorsunuz geçende yazmıştım şu üç gündür tvalate gittiğimde kan geliyor kasıklarım agrıyor hastaneye gittim kese duruyor şükürler olsun böyle bişey başına gelen varmı? İçim içimi yiyor kafayı yiyeceğim hiç iyi değilim yerleşme kanaması yada bebek geliştikçe olur dedi doktor ama yine rahat değilim bilen varsa lütfen yardımcı olun bana😔😔😔