NurcanSerhat canim bende 30. haftamdayim. Hamileligimin basindan beri hep akintim vardi ve rahatsiz edecek derecede hemde. Doktoruma bunu her seferinde sordum idrar yolu enfeksiyonuna bakti ama bir sikinti yok. Bu durum disinda da normal olabilecegini soyledi. Ben gunluk ped ile atlatiyorum. Disarda oldugum zamanlarda camasirimi degistirebilecegim bir yer olmuyor cunku. Pede alerjisi olan bir insan olarak orkid ultranin ekstra gunluk pedini kullaniyorum ve cok sukur alerji olmadim 😬 seni de rahatsiz edecek boyuttaysa tavsiye ederim.