Elifgul90 Slm kızlar uyurken birden açlık hissine kapılıp uyananlar var mı yoksa bu saçmalık sadec bende mi var
Tntuna Elifgul90 bana da oluyor. Yalnız değilsin 🤗 ben kalkınca süt içiyorum sadece bazen nesquik attığımda oluyo şımarıp bi zararını görmedim sütün 😋
Elifgul90 BuluttSecil son haftalardayım kilo aldıkça nefes almak bile zorlaşıyordaha fazla kilo almak doğumuda etkiler diye
BuluttSecil Elifgul90 yani yağlı kızartma değil de domates falan yiyebilirsiniz yazık yani karnınızda bi canlı var
Anneyimki Ben 9 aydır gece kalkıorum bişiler yiyorum muhakkak. Şmdş bi aclıj hissiyle uyandm hemen bi avuç leblebi aldım şuan onu yiyorum. Gece 2 gibi meyve yedim.. Offf daha cnm neler istio neler. Kızlar ama bu arada kendimi sanlı hissediorum günde 85 ögün yememe ragmen sadece 5 6 kilo aldım 37 haftalıgmm.
Anneyimki Elifgul90 kaö haftalıkısn. Ya benmde ilk gebeligimde 17 18 almıştım. Dikkat etmeme ragmen. İlkler öylw oluyor üzülme veriosun hemen
Ekimmeselesi Kızlar gebelik reflünüz olabilir. Bende yemek sonrası daha masayı toplamadan midem kazınırdı dr. Gaviskon ilaç verdi rahatladım.
Sweetblonde88 Elifgul90 ara öğün gibi bir iki kraker süt yogurt bir meyve yada kuruyemiş yiyebilirsiniz. Bende de oluyor.
Elifgul90 Sweetblonde88 işte ağzıma bişey attım mı duramıyorum ya çağlayanla kadar yemeliyim yada daha çok acıkıyorum son bi haftadır böyle oldum sürekli açım 😞
Elifgul90 Ecemsbaby ant2602 Elvintos bende muz yiyorum ama bilşey yiyip yatınca yine midem kötü oluyor agzıma acı su geliyor 😞
Happy12 Elifgul90 bende de var sabah ezanında uyandırıyo yarım saat sonra esimle kahvaltı yapıyorum 🤗
ant2602 Elifgul90 açlıktan uyuyamıyorum 😊 gece kalkıp açım açççç diye ağlıyorum. 4 aylık oldu bebiş. En son iki hafta önce tartıldım 1 kilo almıştım. Bakalım 9 ay ne olacak nasıl olacak.
RabiaMm Elifgul90 canım ben 37 haftalığım sabah midem aşırı kazınarak uyanıyorum. Gece de şeker krizi ile, şekerli bişeyler yiyene kadar da rahatlayamıyorum 🤦🏻♀️