MuratZeynepDiner kızlar 24 haftalık gebeyim ara ara çok vajina ağrısı oluyor baskı gibi normal mi korkmam gerekiyor mu
Aysealty MuratZeynepDiner bebek asagıda olabilir makat pozisyonundayken vajinada baskı yapıyor cok bide asagı dogru tekmek atmaya basladıkca daha beter oluyor😅Allahtan benimki poziyonunu degiştirdide biraz rahat ettim
MuratZeynepDiner Malikinannesi tam olarak orası değilde daha aşağı bölge kasıklarımda yok ama bahsetgm yerde var nie oluyor anlamdm bende
smaasm MuratZeynepDiner varis olabilir mi acaba .ağrının şekli çarpma hissi gıbıyse ihtimal dahilinde varıs
Malikinannesi Bende 32+3üm bende de o haftalarda başladı hala devam ediyo. Bebeğin iri olmasından, daha önce doğum yapmış olmaktan yada başka bir sebep de olabilir doktora sordum normal dedi. Sizde kendi dokorunuza sorun bence.
MuratZeynepDiner Hazirana hayır ilk gebeliğim tam olarak vajina değilde vajinaya yakın basenlerdeki iki kemik ve vajinanın alt tarafına doğru oluyor anlamdm bende tamda anlatamıyorm ama
MuratZeynepDiner smaasm daha önce hiç varis şikayetim yoktu ama anlamdm bende iki gündr bacagmn alt tarafı ve bahsetgm yerde ağrı oluyor
Malikinannesi MuratZeynepDiner Yoo canım kötü düşünme. Bebeğinin hareketleri iyiyse şu ana kadar bi sıkıntı çıkmamışsa bişi olmaz inşallah. Kötü düşünme kötü olmasın. Bacak arana yastık koy yatma pozisyonlarını sık sık değiştir. İnşallah sağ salim doğumunu yaparsın.
1903ilknr Bende 15 haftalık hamileyim ve doktor doğum için vajinada büyüme genişleme oluyormuş o sebepten dolayı ağrı olacağını söyledi 🤰🏼
HaticeankrKaya MuratZeynepDiner işte tam da orası 😔 tam olarak anlattın bence. Spor yapmışım da hamlamışım gibi hissediyorum.Doktor önceki muayenede bebek biraz aşağıda demişti.ondan sonra sıklaştı ağrılar.5.ayımı doldurmak üzereyim.Başka şikayetim hiç olmadı ama bu ağrı hepsine bedel gibi😓
MuratZeynepDiner Aysealty bende zaten plesanta previa var bebegn eşi biraz aşağıda ondan olabilirmi ki
Aysealty MuratZeynepDiner olabilir cnm doktoruna sor yinede ama ben sordugumda öyle demişti hatta bazen o kadar cok baskı hissediyodumki bir anda cıkcakmıs gibi hissediyorm demiştim doktora😅normal demişti sürekli wc ye gitme ihtiyacıda olabiliyormus baskıdan dolayı.benim bacagımın iç kısımlarına falan vuruyordu agrısı penguen gibi yürüyordum.
edagokhan MuratZeynepDiner bende öyle bi sorun yok bendede aynı ağrı bi haftadır var sanki gerilmekten gibi bende anlatamıyorum işte bende gittiğimde sorucam ama daha 10 gün var randevuya
SevgiSungur Bende olmuştu doktora sordum normal değil dedi idrarda enfeksiyon çıktı antibiyotik kullanmıştım geçmiş gibiydi bugün tekrar ağrıyor
MuratZeynepDiner SevgiSungur ben idrar testi yaptrdm normal çıktı hafif bir ağrı olunca bile korkuyorm
MuratZeynepDiner Aysealty tam olarak bahsetiğim ve anlatamadgm agrı bu☺ iyi çok sağol canm içimi rahatlattın