Hazelkrnz Çocuk odası zaten 1500 2000 arası,800 tl ye şifonyer almam sanırım kendi aynalı dolabımin çekmecelerini bosalttim gardolabima koydun hepsini çekmecelerde sadece kızımın elbiselerini koydum
Eslifdenizc Ben şimdilik tek şifonyer alma taraftarıyım . Oda yapmakda mantıklı değil Benim yanımda olucak beşiği . dolabı başka odada ne anladım o işten 😄 çok bi kıyafette almadım zaten yaza doğru oda yaparım takım alırım diye düşündüm. Abartmaya gerek yok bence 😊😊
Dilara25 Rabia2019 biz hiç şifonyer almadık 😬 çünkü yerimiz yoktu yani yatak odam küçük olduğu için düşünmedik bebeğin odası için de dolap daha mantıklı geldi ama şifonyer de olur neden olmasın ☺️ onlar da cok şık duruyo