Rabia2019 biz de odasını 2 yıl sonra yapıcaz düşüncesiyle başta dolaba gerek yok dedik ama doğunca asli ihtiyaç olduğuna karar verdik 😄 odasında boş bi yer vardı ölçü ile yaptırdık gömme dolap gibi cok kullanışlı oldu bütün eşyaları orda düzenli bi şekilde duruyor elbiselerini de asıyorum büyük yaptırmıştık iyi oldu şimdi bi bebek daha geliyor nasipse beraber kullanacaklar :)