Cigdem07 Çok teşekkürler🙏🏻 Antalya'ya yazın ortası gelinmez zaten cehennem gibi😂 Çok şükür ben de öyle, çalışıyorum zaten işim yorucu değil ama en azından bir hareket oluyor. Şimdiden böyleysek son aylar napcaz bakalım inşallah sağsalim atlatırız karnım patlayacak gibi artık😂