Cigdem07 Dudus İnşallah canım bende 52 ile hamile kalmıştım şuan 61 kiloyum 🥰 sağlıkla gelsinler de kilo verilir önemli değil. Bende ağırlaştım artık hareketlerim eskisi gibi değil 🙈☺️
Dudus Cigdem07 aynen ya kiloyu tert etmiyorum ama kilolu hamile kaldım 78 de kaldım 90 oldum nefes alamıorum küçük yürüyüşlerde az kaldı sabrediyorum 😊🤷♀️
Yesimeliz Cigdem07 merhaba bende 29+1 im. Kizim olacak. Bende bekliyorum sikintilar artmaya basladi. 🙏🙏 İns zaman cabuk gecer.
Cigdem07 Deletedmom00170 Evet yapıyordum canım. N11 dediğim sayfaya bak orda kargo ücreti yok kuzum ordan al bence .
Cigdem07 kusyurek Ben hiç daha görmedim dogumu 😂 sezeryan istediğim icin içim rahat korku felan yok şükür 🙏☺️ Korkuyorum normal dogumdan
kusyurek Cigdem07 ben de korkuyorum ama çok da merak ediyorum normal doğumu 😁 İnşallah sağlıkla gelsinler de sezaryen ya da normal hangisi hayırlısıyla o olsun 🤲🏻😊
Cigdem07 Deletedmom00170 Banka kartı oluyor bende banka kartı ile almıştım. :) o markaya çok iyi diyorlar bende arkadaş tavsiyesi üzerine almıştım
Bertevc Cigdem07 30+4 oldum, son 2-3 gecedir dizlerimden aşağısı ağrıyor ve uyutmuyor :( bu hafta ağırlaştığımı hissediyorum. Bu gece uyutmama durumu inşallah Doğuma kadar sürmez, onun dışında bi şikayetim yok şükür
Cigdem07 Bertevc Yürüyüş yapsan aslında akşamları kendini yormamak şartıyla iyi olabilir belki . Eve geldiğin zamanda ayaklarını havaya dik şişlik felan olmasın diye . Ben evin etrafında yürüyordum ilk zamanlar şimdi avm gittiğim zaman yürüyorum baya 😁 sonra eve gelip uzanıyorum bol su tüketiyorum ödem yok şükür
Cigdem07 Dudus Bol bol yürüyüş yap kuzum . Kendini çok yormamak şartıyla bol su içmeni öneririm ödem atman için . Ben bol su içiyorum aklıma gelsin veya gelmesin artık alışkanlık olmuş 😁
Cigdem07 kusyurek Valla bana anlatıyo normal yapanlar canım gidiyo resmen . Diyorum zaten bana bisey anlatmayın diye insan etkileniyo ister istemez ikiside amelliyat sonuçta 🙈☺️ dediğin gibi sağlıklı olsunlar normal sezeryan fark etmez ikiside bizi anne yapıyo 🙏🌸
Deletedmom00170 Cigdem07 yok kuzum bunun tek ovülasyon varda ben istemedim pahalı oluyor ben gecikirsrm alrm
Bertevc Cigdem07 doktor yürüyüş yapmamı yasakladı malesef 26. Haftada erken Doğum riskim oldu 32. Haftaya kadar dikkat edelim dedi:( sadece Pazar günleri eşimin izin gününde biraz daha hareketli bi gün geçiriyorum diğer günler evdeyim hep. Teşekkür ederim Öneriniz için