Cigdem07 Merhaba kızlar ☺️ nasıl gidiyor hamilelik ? Kaçıncı haftanızdasınız bakalım ☺️ Ben 28+4 👼 oğlumuzu bekliyoruz allahın izniyle 🌸❣️ Sağlıkla doğmasını istiyorum bi an önce artık yavaş yavaş zorlanmaya başladım 🙈😁
madl41 Cigdem07 29+1 olduk kızımla 🥰 artık ağırlaşmaya başladım . Ayaklarım ve vücudum ara ara ödem topluyor. Kasık ağrılarım hiç geçmedi zaten üstüne bel ağrısı eklendi 🤷♀️Bebeğimi aşağıda kasığımda hissediyorum . Kızım vajinama baskı yapıyor 😊
Dudus Cigdem07 28+5 olduk bizde kızım olucak hayırlısıyla bekliyoruz diz ağrılarım çok biyere gidince nefes nefese kalıyorum 12 kilo aldık bile hepimiz sağlıkla hayırlısıyla alırız kucağımıza inşallah 🥰
Cigdem07 madl41 Ya benim ödem yok şok şükür gayet iyi gidiyor ama bende kasıklarımda hissediyorum oğlumu ☺️ sıpa baskı yapıyo özellikle ayaktayken avmlerde artık eskisi gibi gezemiyorum 😁 ağırlaştım bende bol su içiyorum wcden çıkamıyorum 😂
Esil35 madl41 bende 29+3 gunluk vajinada hissetme olayini bende yasiyorum ve cok tedirgin oluyorum tek degilmisim
Cigdem07 Dudus İnşallah canım bende 52 ile hamile kalmıştım şuan 61 kiloyum 🥰 sağlıkla gelsinler de kilo verilir önemli değil. Bende ağırlaştım artık hareketlerim eskisi gibi değil 🙈☺️
CerenAkbulut 31. haftadayım bende ve 2 gündür ufaktan kasılmalarım oluyor ve bebeğim sadece sağ tarafta duruyor haliyle sağ kasığımda ağrı var, gece de hiç uyuyamıyorum. İyice rahatsız hissetmeye başladım. Geri kalan zamanda Allah hepimize sabır versin 🙏🏻
Cigdem07 CerenAkbulut Amin canım 🙏 benimde kasıklarıma baskı yapıyo sert oluyo ayaktayken özellikle genelde sol heryerde artık aslında ama sol tarafıma daha cok geliyo ☺️🥰 sağlıkla gelsinler başka bişey istemem ❣️
madl41 Cigdem07 Ayy o lavabo ihtiyacı hiç bitmiyor 🙈Lavabodan çıkınca sanki hiç lavaboya gitmemişim gibi 🙄 Bide kasıkta tekme attıkça idrar torbamı patlatacak gibi hissediyorum 😅
Cigdem07 Deletedmom00170 Reglm bitmişti benim gecikme oldu evde ovülasyon testim vardı onunla test yaptım koyu çizgi çıkmıştı sonra test yaptım kuzum hamile oldugumu öğrendim ☺️🙏 sana dediğim markayı aldınmı
Deletedmom00170 Cigdem07 kuzum sen normalde ovülasyon testi yapiyormuydun Labaquik marka 30 adet ov 36 tl 5 lira kapida odeme sencr nasil
Medinee23 Bizde 30+3olduk kizcemle..♥️ hep sağ tarafımda..ve yürürken baya zorlanıyorum ..ve oturunca inanılmaz bel agrım çıkıyor ortaya ..az kaldı diye teselli ediyorum kendimi 😊
Cigdem07 Medinee23 Aynen bende öyleyim az kaldı cigdem dayan kasımda kucagında diyorum 🥰 Allah sağlıkla gelmelerini nasip etsin 🙏
Cigdem07 kusyurek Ben hiç daha görmedim dogumu 😂 sezeryan istediğim icin içim rahat korku felan yok şükür 🙏☺️ Korkuyorum normal dogumdan
Cigdem07 Deletedmom00170 Evet yapıyordum canım. N11 dediğim sayfaya bak orda kargo ücreti yok kuzum ordan al bence .