Minikbebis 35+5 olduk. İlk baş göbek deliği hizasında vardı çatlaklarım ama karnım gerildikçe daha yukarı çıktı. Bebeğim çok aşşağı bastırıyor bu yüzden de vajina üstü çok derin çatladı elleyince acıyor o derece 😏 Ama sağlıklı olsun elbet geçer diyorum geçmese de onlardan bize iz takma canım kafana 🌸