Biz de 33e girdik. Bugün herşeyini yıkadım astım. Fotoğraf çekiminde giyeceği süslü takımlarını da yarın elde yıkayacağım. Haftasonu ütülerini yaparım inşallah. Bi kendime pijama gecelik takımımı alamadım bi türlü beğenemedim o kaldı😏 onu da aldımmı çantamı hazırlarım inşallah 1 haftaya