Dilaemrh doğuma eşiniz giremiyor bu benim için bir eksidir. Eğer doula ile çalışıyor iseniz onun içinde aynı şey geçerli doğumda yanınızda olmasına izin verilmiyor. Doğumda bebeğin kordonunun erken kesilmemesi gerekiyor Egepol doktorlarının hiçbiri bunu umursamıyor. Yaklaşık bir ay önce doğum yapan arkadaşım ki aynı doktora muayene olduk o devam etti ben başka yeri tercih ettim, Egepoldeki doktorlarından ilgisinden çok memnundu bütün tarama testlerini orada yaptırdı, Egepol doktorlarından imzalı sorunsuz gözüken raporları olmasına rağmen oğlu down sendromlu doğdu. Doktorun yaptığı tarama testlerini yanlış yorumladığı ortaya çıktı. Down sendromunun yanı sıra kalbinde 3 adet delikle doğduğu ortaya çıktı ki bu detaylı ultrasonunda ne derece yorumlandığını gösteriyor. Ciddi dava süreçleri söz konusu. Kendi deneyiyim ilgi alaka ile ilgili değil daha çok özel hastane olmasına rağmen benim istediklerimi karşılamıyor oluşuydu. Yaşanan bütün tecrübelerden ötürü Egepol hastanesinin eksik ve yanlış yönlerinin çok fazla olduğunu gönül rahatlığıyla söyleyebilirim. Doktorunuz arayınca açtı, mesajıma döndü, sorumu cevapladıdan daha önemli şeyler var.