Duygu_lu Sulee123 canım ben erken Doğum için değil düşük olmasın kanama için kullandım 24. Haftama kadar faydalı bir ilaç biraz sersemletirmişti ama alışıyorsun. Bende fitil aktı kaşıntı yaptı hap olarak içmiştim
R_abia Sulee123 20. Haftama kadar kanamadan düşük tehlikesinden dolayı kullandım. 20. Haftada doktorum bırakabilirsin dedi. Bu seferde 23. Haftada erken doğum riski başladı şuan 36. Haftalık oldum bu zamana kadarda kullandım progestanı vajinadan.
Sulee123 R_abia bıraktınız mı bende şuna tam 37 haftaya girdim doktor bırak dedi korkuyorum hemen doğarsa diye kullansam zararı olmazmış aslımda ama emin olamadım siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? Eşim Yanımda degil 15 gün sonra başlamasını istiyorum Doğumun
Mesa33 R_abia erken doğum riski nasıl anlaşılıyor canım. Bana da bir şeyler oluyor ama emin olamıyorum anlayamıyorum
R_abia Sulee123 doktorum bana bırak demedi oyüzden kullanmaya devam ediyorum. Ama bu ilaç kutusu bitimce daha almayı düşünmüyorum bende anca denk gelir diye düşümüyorum. Ama bırakır bırakmaz doğum olcağını sanmıyorum ya öyle olmaz sanırım
Sulee123 R_abia kaç kg bebeğiniz kaç haftada öyleydi? bende kutu bitince bırakmak istemiyorum erken Doğum riskini aştıgı için bırak dedi ama bir gün atmadım bugün sadece hemen karın agrım ve ishal başladı belki psikolojik belki değil ama devam etmek istiyorum bende
R_abia Sulee123 35+4 de 2810 gramdı. Kullanmanın ekstra bir zararı yok ama için öyle rahat etcekse kullan yinede. Doktorum bana bırak demedi çünkü kullanmanın bi zararı olsa öyle demezdi. Günde 3 kez kullandığım için şuan 1 kutu bide 1 tane bitmek üzere var oyüzden anca denk gelir doğuma kadar diye düşünüyorum ben.
R_abia Sulee123 Dediğim gibi kullanmanın bi zararı yok ama bırakır bırakmazda doğum olmaz gibime geliyor ☺️ Sen için nasıl rahat edicekse öyle yap 🤗
esra1991 28. haftada erken doğum tehlikesi yüzünden kullanmaya başladım, 37. haftada bıraktım ama hemen de doğum olmuyor zaten bırakınca.. 38+2 yim ne sancım var ne bi şey.. 😆
R_abia Mesa33 Benim rahim ağzı yetmezliğinden erken doğum riskim vardı. 23. Haftada rahim ağz kısalması açılmayla rahim ağzına dikiş atıldı. Ama ağrım falan hiç olmadı 🤷🏻♀️ Senin ağrıların falan var sanırım. Ama benimki rahim ağzı ölçümüyle belli oldu 😊
Sulee123 Mesa33 çok fazla agrım ishalim resmen çoçuk karnında 4 dönüyordu üşütmüşüm yani anlayacagın o agrı ile bebek kafası asagı inmiş 30 haftada hastane gittim bu şikayetler dolayı nts soktular çıktı zaten hemen sancılar hissetmemen imkansız benim böyle oldu yani eğer böyle durumlarjn varsa git önlemini al
Mesa33 @R_abia @Sulee123 Anlatayım kızlar. 21 haftalık hamileyim. Dün detaylı ultrasona girdim. Rahim ağzı uzunluğu 28 dedi doktor. Ben şok oldum. İki hafta önce 45 demişti başka bir doktor. Bu farkın sebebini sordum pozisyonla alakalı olabilir dedi. Vajinal ölçmedi. Hatta önemsiz bir şey gibi gördü. Ben çalışıyorum yatmam mı gerekiyor dedim hayır riskli değil dedi. Tabi içime kurt düştü dünden beri. Bir haftadır ara sıra göbeğimin sağında bazen solunda yumurta gibi bişe oluyor sert.sert yere bastırınca ağrıyor gibi. Dokununca biraz sonra gidiyor. Sanki yumurta koymuşsun da üstünü deriyle kapatmışsın gibi bir şey oluyor. Pozisyon değiştirince kayboluyor. Kasılma mı bu anlamadım. Erken doğum riski mi anlamadım. Dünden beri o kadar moralsizim ki.
R_abia Mesa33 rahim ağzı kısalmasında 25 mm sınır seninki sınıra yakın en azından progestan verebilirdi yada karından ölçüm yaptıysa vajinal olarakta yapıp bunu teyit etmeliydi. Dediğin şey kasılma ve o kasılmalar rahim ağzı kısalmasına neden oluyor. Tabi sıklığıda önemli gün inde 2 3 kere olan kasılmalar normal. Başka bi doktora daha görünmende fayda var.
Sulee123 Mesa33 benim ayağı öyle oluyor yani sağ yada sol tarafıma yumurta gibi oluyor birde toplanma olayı poposunu yapıyor yani pozisyonunu doktora sor orda ne var gibi ben o şekilde çözdüm ittirmesi ile toplanması farklı oluyor
Mesa33 R_abia progestan zaten kullanıyordum. Ben de vajinal ölçüm yapar diye bekledim ama yapmadı. Hafta içi bi doktora daha soracağım böyle olmuyor iki gündür moralim bozuk