shrbrk eşimle bir tartışma sonrası ağlama krizlerine girdim baya bir sinir harbi yaşattı bana. Ansızın kanamam başladi o dakika, hastanede yattım. O zamana kadar hic bir sorun yoktu, dusuk tehlikem var. Ilac kullaniyorum.Şimdi ne zaman kendimi gersem lekelenmelerim oluyor. Benim basima geldi diye illa baskalari yasayacak diye bir kaide yok fakat kendinizi uzmeyin. Ben bunu birebir yaşadım.