Tamam ikiz koydurmayın arkadaşlar doktor teklif etse dahi..
2defa 5+6 ikiz gebelik kaybım oldu birer sene arayla
Kalp atışı duyulmuştu gayet sağlıklıydı ama düştü
Her birinin akabinde 2 ay sonra tekrar ikiz koyuldu kimyasal gebelik oldu oda (biri olmadı diğeri tutsun mantığı)
Yani ilk değer güzel 2. Defa bakılınca düşüyor .
Bu arada bir sorunumuz Yok eşimin çok az düşük sperm değeri .
Çok araştırıldı çook. EmbriyoGenetik bakılmıştı sağlam ve 1. Kalite embriyolardı
En sonunda profesör perinatolog ikizin bünyeye ağır geldiğini herkesin kaldıramayacağını söyleyince 5. Denemede tek koyuldu tuttu çok şükür .
Kabus gb geçen 4 senelik bir süreç
Ne kadar yıprandım tahmin edemezsiniz
Tek olsun sizin olsun
Buda benim tecrübem
Herkesin böyle olacak die bişey Yok tabi