H1z2a3 1234567bsr- 14+2 haftalığız ve 10 haftadan sonra iştahsız bulantılı zorluyor biraz 2 buçuk ve 1 yaşında kızlarım var 🙂
Zuhalduru Bende 14+5 haftalığız. Biraz zor geçiyo sanki. 1 yaşında kızım var. Onunla koşturmaktan olsa gerek.
uleKseTop Zuhalduru Al bendede öyle valla Kasım’da 2 yaşına girecek oğlum ve hamilelik ne kadar zormuş🤦♀️
1234567bsr- Valla kızlar benım ilk baslarda bıraz bulantım ve halsızlıgım vardı gitti artık yok. Sızınkıde gitmek uzeredır. Cinsiyetlerı ogrendınızmi
Asel_mucizem 15+3 haftalık 11 aylık kızım var aksiyonu bol günler geciriyoruz🤣 17sinde 3lu taramada inşallah öğrenicez tam olarak koza benzetmişlerdi net değiliz suan🤗
1234567bsr- Asel_mucizem masallah canım. Benımde 12 aylıkken ıkılı tesste yüksek ihtimal kız dedi doktor ama degısırmı bılmıyorum ıkı hafta sonra kontrole gıdecegım
Rabia5541 Asel_mucizem 15+3 bende Asel Duru koyacağım kızım olursa inşallah Mart’ta sağlıkla dünyaya iki Asel gelecek inşallah 🥰
Macidenez Bizde 14+3 haftalığız ilk zamanlara göre daha iyiyim gibi en azından mide bulantıları yok cinsiyeti Dr cuma tam emin olalım dedi ama babasına tahmini olarak söylemiş ben tahmin olarak biliyorum bana söylemiyorlar
ASELHAN Senyorita Allah bağışlasın çocuklarımızı inşallah canım bizimki 7 Mart seninki de öyle o zaman 😍😍
Gullu3838 Babykz_ 13.haftama bugün girdim fakat bulantılarım ve halsizlik oluyor nedeni ne olabilir acaba kızçeler 💕 bide ayın 10unda kontrolüm var cinsiyet belli olur mu acaba siz kaç haftalıkken öğrendiniz 🤗🤰🏻
ipekworld Doktor 12+3 de ikili tarama için gittiğimde 13 haftalık tam dedi ama regl im e göre ben 12+3 düm neden öyle çıktı ultrason da anlamadım ozaman çıkıntı var erkek gibi dedi ama Çarşamba tekrar gideceğim suan 14+5 olduk cinsiyet için daha net bişey söyler belki
1234567bsr- ipekworld valla canıö bende de gec döllenme var. Son adet tarihime gore 15 haftalıgım ult göre 14.3 günlügüm.
Hilal_celik54 ipekworld bendec14+5im bebeğe göre 15+5 adet tarihine göre 14+5 13. Haftada erkek dedi 16. Haftada bi daha gidicem bakalım artık nasip hayırla gelsinler inşallah
emelryt Ben de 14+2 haftalığım.12.hafta da doktor büyük ihtimal erkek dedi .Çok şükür bi sıkıntı yaşamadım hamileliğim başından beri🙏🏻
Emine4478 1234567bsr- o sorun bende de var ya bi türlü çözemedik gittiğim her dr farklı söyledi. Biri 10 gün diyor biri 7 gün diyor 15+3 üm hala belli değil 😁