Ayseglx bireylulmeselesi evet en başından beri geçmek bilmeyen ağrı üstelik idrarda hep enfeksiyonum çıkıyor ondan ağrıyor diye düşünüyorum 🤷♀️
Miran-annesi1649 Merhaba bende 36 +3 oldum gün içinde ara ara sancım oluyor sonra geçiyor gece uykusuda düzensiz bazen hiç uyanmıyorum sabaha kadar bazende hiç bişey anlamıyorum uykudan gece boyu hep uyuyup uyanmaktan 🤷♀️
gh2019 Hiç rahat uyuyamıyorum. Akşamları bir ağırlık çöküyor. Baygın gibi oluyorum. Midem yanıyor kaç tane yastıkla yatmaya çalışıyorum. Keşke gece olmasa diyorum keşke.
rmysaa06 fundaguner ben ilkini 39+1 de oldum , ikinci gebeliğim tam 39 da alacak 🙏 Ama dr a ve annenin sancı durumuna göre değişiyor bu bence bazıları 38 de oluyor