fundaguner ikisine de gidiyorum devlet de ne zaman gelirse diyorlar dr lar konuşmuyor ilk gebeliğim mesela şuram ağrıdı normal bunlar diyip geçiştiriyor azarlar gibi bir sorun olsa söyleriz diyorlar yengem de geçen ay Doğum yaptı sezeryan oldu 39 haftalık aldılar ameliyathane ne zaman müsaitse doktor ne zaman müsaitse ona göre gün veriyorlar sona doğru 😇 rabbim hepimize kolay doğumlar nasip etsin 🤲