Merhabalar ben de Cem Bey’in hastasıyım. 2,5 yıldır birlikteyiz. Polip ve tüp ameliyatlarımı yaptı. Sonra 2 kere tüp bebek tedavimi yaptı. İlkinde tutunmadı bebeğim, ikincisinde tutundu ancak 22. haftada kaybettik. Cem Bey az konuşan ama öz konuşan çok iyi bir doktordur ve insandır…Sizinle birlikte sevindiğini, üzüldüğünü hissedersiniz. Bu benim için önemli bir kriter…Olumluyu da olumsuzu da sözler. 1 ayımız kaldı, tekrar kendisiyle deneme yapacağız. İnşallah bu kez daha iyi olur herşey.