Misafir123 Sunagunes OzlemBigk zengooo sizler ne durumda sınız 😍😍 cem bey alanında mükemmel bir doktor. Benim rahimde perde vardı ve yapışıklık vardı doktor lar olmaz dedi ameliyatımı yapmadılar pes etmiştim ki cem bey le yollalırımız kesişti ve ilk femara tedavisinde hamile kaldım ama 8 haftalık ken düşük yaptım şimdi tekrar deniyoruz inşallah hayırlısı bakalım 😍😍😘
Misafir123 zengooo bende pek bilmiyorum canım 😍. Hayır benim 4 kere ameliyatım oldu sonra femara kullandım hamile kaldım ama düştü şimdi tekrar deniyoruz
Merrcimek Ben varım. Tek seferde bebeğim tutundu ve şimdi 13 aylık büyüyor. Darısı tüm isteyenlere 🤲🏻💙
OzlemBigk Misafir123 kaçıncı gün embriyosu koyuldu kaçıncı günündesin ki? Benim ilk adet günümden sayarsak 5+1 oluyor inşallah iyi haberlerini bekliyorum