Fatima7 ya bu anneler hep mi aynı, alıncada insanın hevesini kacırıyorlar, bizde daha 16 haftalıkken almaya basladık ebebekte cek indirimi vardı herseyını aldım, sonra aldık dedım dıye acele ettınız almayın va bir sürü bağtıl inanc, kimseyi dinleme iyi ki de o zaman almısım indirimler hepsini, simdi inanılmaz arttı fiyatları ve hepsi birden alındımı altındanda kalkamıyorsun, kıyafetlerı dahi indirimleri takip ettim, zaten her şeye ihtiyaç var yavas yavas gördükce al koy canım kimseyi dinleme