arzu_glyprk Eagle564 tabi son haftalardasınız risk almayın 😔 ben daha yolun başındayım ama mecbur biraz ıkınıyorum napayım 😔
Ilknur_emin Yesimeliz MAGNESIE calcinee saba canım ilaç bu ben çok faydasını gördüm inşllah sizde görürsünüz
Yesimeliz Ilknur_emin butun siseyi ictim nerdeyse canim yok maalesef benim durumum vahim. Bu yuzdem sezeryan olucam
Ekim8 arzu_glyprk valla ben rezene içiyorum artık en azından rahatlatıyor ve gazın varsa afedersin çok rahat cikariyorsun
ipeksm arzu_glyprk müsli yiyin sütle, çok iyi geliyor sabah akşam düzenli kullanırsanız rahat edersiniz
Sweetblonde88 Eger kronik bir kabızlık ise ne yerseniz yiyin oluyor maalesef. Duphalac iyi geliyor ama 30 ml falan içmeli. Bir kaç gün iyi oldu diye bırakmamalı.
Katatonik Ben gebeliğimin başından beri malesef ilaçla çıkıyorum duphalac ve becunis önerdi drum şu an 4. Derece hemoroid bile oluştu 37. Haftadayım az kaldı ama bende bittim kefir aç karnına sabah akşam öneririm yanında kaysı yemeye çalış yürüyüş bol su bazen yaradı bazen yaramadı ama gerçekten çok zor.