sezeryanda nevar bayıltacaklar alacaklar çocuğu daha sonra acısı 2 gün anca sürecek o Bile çok can yakıcı bir acı değil korkulacak birşey Yok. Kadına sezeryan demiş doktor ve bir sağlık sorunu var gün vermiş siz hala sezeryan çok kötü normal ol diye diretiyorsunuz sezeryan olacağı kesin artık biraz destek olsanız en azından korkusunu yener biraz rahatlar belki😉 Ben sezeryan oldum canım korkulacak birşey yok ameliyattan sonra bol bol yürüyüş yap daha çabuk iyileşiyorsun.