Bende oldum.2.gün önce.acidan değil saniyelik.bisey ama.anormla.dercede.utandim elimle.kapatiyorum doktor cem elini diyor çekmiyorum hemşirenin yaninda pantolonumu bile zor çıkardım.ben anormal.dercede.bir utanma.soz.konusu birde normal.dogum.istiyorsun bu utanmaya nasi normla yapcan dedi ya ama.elimde.degil.normaldede.haddinden fazla utanan bir.insanim bu konularda