98Umut insallah hayırlı haberle dönersin canım kimyasal gebeliği sormuşsun değerlerin yükselmesi gerekirken düşmesi ile sonuçlanıp sağlıksız olan yumurtanın dışarı atılmasıyla oluyor vücut döllenen ama sağlıklı olmayan yumurtayı rahim içine almadan dışarı atıyor mesela benim değerim 151 den 51 e düştü kanama ile ve lekelenmenin artıp kanamaya dönmesi ile oluyor