Neslihan__ çok haklısın canım ben de bir hafta önce var diye seviniyordum kese görmesen de kalp atışı duymasan da içinde var olduğunu bilmek yetiyor insana istemsizce elin karnına gidiyor gece dokunarak dua ile uyuyorsun ama ama bide su yönüde var bide bu şekilde bizimle kalıp ya sağlıksız bi bebek olarak dünyaya gelseydi herseyde bi hayır vardır yinede buna şükür bende üzgünüm üzülme diyemem tabiki ama nasip bu o bebek sağlıklı değildi sağlıksız olarak dünyaya gelseydi o zaman da sağlığı kötü diye üzülürdük her seyde vardır bi hayır bende kendimi teselli ediyorum bu şekilde