Pembepanjur Eylulmom şikayetler bir işe yarasaydı Petek hanımda yarardı . Çünkü cok kişi Petek hanımdan şikayetçi . Formlarda felan görüyoruz.
Ntugba Pembepanjur 1 yıl önce doğum yaptım mükemmel bir doktor . Neden ayrılıyormuş birde hangi hastaneye geçicek bilginiz var mı
Csrr Ntugba beykikduzunde kendi muayenehanesine gececekmis ama dogum icin bizim istedigimiz herhangi bir hastaneye gelebilirmiş 👌🏻
Deletedmom098 Eylulmom ben normalde medicanaya gidiyoeum ama evim yakın olduğu için bi ara çok ağrım oldu oraya avildrn gittim o baktı bana ilgisiz biri bence ne yaptınız değiştirdiniz mi devam mı?
Eylulmom Deletedmom098 hayır k.bakmayin yoğun bi gün geçirdim sizi kırmak istemezdim dedi affetim bende 😜
Pembepanjur Eylulmom burayı okuyup anlarsa seninn olduğunu bu sefer o seni affedermi bilmem 😜😜 olay tazeyken ankatmasaydın bari :) silinmiyorda
ZeynepKrc Bende diler hanıma gidiyordum. Şimdi başka doktor bakıyorum reyapta. Aklımda gönül var. Giden var mı ? Ya da başka doktor tavsiye eden
Eminesckn Bende ışık hanıma gidiyorum cok memnunum gereksiz hic birşey isteyip söylemiyor 10 gun önce doğum yaptım hastanede doktorlarda cok ilgili bebeğimin hamikeyken kalbinde ufak bi ufuruk duyuldu bunun için bile kac tane doktor gelip özellikle kalbine baktilar dogum sonrası