Pembepanjur tabiki hayır özel değil söyleyebilirim 10 günüm kaldı nerdeyse doğuma kullandigim bi ilaç vardı ilacım bitti bende vatsaptan yazdım artık kullanımıcam dimi hocam gibilerinden evet doğumdan sonra kullanıcaz dedi doğumdan sonra kaç ay kullanıcaz dedim çünkü cevremde lohusa olarak ilacı kullanan yok haliyle merak ettim ki merak etmem çok normal ilk hamileliğim beni tersleyerek cevap verdi. "Valla cevap verdiğime pişman oluyorum ne acelesi var bu konuların bu mesajı okur okumaz çok şaşırdım şok oldum ya hiç böyle biri değil böyle terslemesi sonuçta ben ona özel bi soru sormamışım ilaç sormuşum kim ki beni tersleyebiliyor ben onun hastayım ve hamileyim son zamanlarım hassas kirilgan olabiliyoruz üslubu hiç hoşuma gitmedi ben soru sorduğumda cevap vermekle mükellef tabiki çünkü kadın dogumcum o diyebilirdi şuan müsait değilim yüz yüze konuşalım çok mu zor öyle demek hemen tersliyo ben sonucta onun hastası olduğu kadar o hastanenin ve kendisinin de bi nevi müşterisiyim benim üstümden para kazanıyor hem o kadar ödeme yapicam hem azar işiticem zaten muayene ücreti doğum herşey o kadar pahalı geliyo ki bana o hastanede ben dişimden tırnağımdan arttırıp veriyorum o kadar para gördüğüm muameleye bakin yani yarın muayene randevum var düzgün bi şekilde konusucam yine ters çıksın bırakın doktoru hastaneyi değiştiricem. Kötü bi gün geçirmiş olabilir yoğun ve stresli bi günde geçirmiş olabilir ama bende onun hastasiyim bana öyle ters çıkışmamasi gerekiyordu ...