CansuDRY canım her kontrolümde ölçülüyor 39 du 17. Haftada 31 yada 35 dedi. Düşmüş diye çok gerildim o da korkulacak bişey yok değerin iyi dedi ama detaylıyı bekliyorum onda perinotolog ne diyecek merak ediyorum, ikiz gebelik o yüzdende çok tedirginim, inşallah bir sıkıntı olmaz genelde yatıyorum