Leyla9292 ftscebeci71 darısı bana😁😁 benden önde olan tüm haftalara darısı bana diyorum😁 günler geçmiyor da🤔🤔😔
sevgitekes ftscebeci71 bizde 32+5 iz kontrolleriniz kaç güne düştü hafta başı gittik 2 kilo 50 gram boyu 45 cm olmuş minigimin şükür çok rahat geciyo bebek de baş aşağı dönmüş
aysenurr96 ftscebeci71 çok şükür canım bizde 33+0 olduk. Doktorunuz tahmini doğum tarihine ne dedi..ben 3 doktor değiştirdim hepsi de farklı tarih verdi acaba size ne dedi doktorunuz
ftscebeci71 Leyla9292 Allahım yardım ediyo o günler de gelir 😌 sağlıklı şekilde kucagına almayı nasip etsin 🤲🏻
Ekimmeselesi 22+3 den şu an çok şükür 35+1 rahim ağzı yetmezliğinden sürekli uzanıyor hiç bir şey yapmıyordum üzerine gezmek dolaşmak alışveriş vs. Yasak idi.. RABB'im yardım ediyor bir şekilde geçiyor zaman dua edin bol bol inş. 💐
Busesalh Ekimmeselesi serklajlı mısın bizde rahim ağzı yetmezliğinden yatıyoruz 18. Haftadan beri şükür 25 hafta olduk darısı başıma
ftscebeci71 sevgitekes Hmm anladım canım benim de bu hafta belli olacak işte kaç hafta da bir gitmem gerekeceği pazartesi belli olucak kilosu, 30+4 de 1600 gram dı 🙏🏻
Ekimmeselesi Hanımlar öncelik ile kontrollerim 10 günde bire düştü tabi ben özele gidiyorum devlette nasıl ilerliyor süreç bir bilgim yok. 10 günde bir gidiyorum nst bağladılar iki kez sancı kontrolü için şu an kg olarak 2600 boy olarak 47 dr. Demesine göre iri ama çevreye göre normal 30-35 arası kendimden pay biçerek söylüyorum bebek haftalık 150-200 gr alıyor endişelenmeyin. 😅