gurcem aynı durumu bende yaşıyorum biTanem yüz üstü asla yatma diyorlar ama bende şey yapıyorum bak belki sanada iyi gelir yan yat ama bacağının Bitanesinin altına yastık koy yüksekte kalsın o zaman çok rahat ediyorsun ben böyle bi yöntem buldum karnımda acımıyor 😂😂😂