Ylz34 😂😂 aynı şeyi ben de düşündüm desem 😂🙈 30 temmuz son adet tarihim,yumurtlama dönemimse 12 ağustostu ama bu durumda adetim biter bitmez hamile kaldım demek ki diyorum . Aslında bu tam olarak bilinmiyormuş o yüzden doğumlar 40 haftaya kadar bekleniyormuş ve bu yüzden de son adet tarihi gebe kalındığı tarih diye dikkate alınıyormuş..mesela bu uygulamada bebeğim 5+6 olarak görünüyor ama doktor keseye göre 3 gün geri söyledi yani 5+3 dedi.
bir başka uygulamada ise 13 ağustosta hamile kalmışım diye gösterdi ne kadar doğrudur bilmem 🤨🤔